Diensten en tarieven
FIO vindt het belangrijk dat iedereen in één oogopslag kan zien hoe het er financieel voorstaat. En dat maken we toegankelijk met betaalbare tarieven.
We maken dat mogelijk met een persoonlijke digitale omgeving waarin alle financiën meegenomen kunnen worden. Inkomen, pensioen, huur, vermogen en overlijdensrisicoverzekeringen (ook van een eventuele partner). Tegen meerprijs kan ook de hypotheek volledig worden meegenomen in het financiële inzicht voor nu en later.
FIO gebruikt de beste financiële software en zorgt ervoor dat jouw gegevens altijd in een veilige betrouwbare omgeving worden verwerkt.
Wat krijg je?
- Nadat je onze dienstverlening hebt aangevraagd krijg je een mogelijkheid om gegevens te uploaden.
- Wij vullen dan jouw financiële omgeving.
- Je krijgt een inlog in de persoonlijke omgeving en krijgt inzicht in:
- Jouw financiële huishouding nu en later
- Wat er financieel gebeurt als je overlijdt
- Wat er financieel gebeurt als jouw eventuele partner overlijdt
- Netto bedragen
- Als je dat wilt kun je aangeven dat je een telefonische afspraak wenst met een consultant voor uitleg en toelichting (maximaal half uur tot 45 minuten per jaar).
- Jaarlijks kun eenmalig je gewijzigde gegevens (zoals inkomen, pensioen etc.) doorgeven; wij rekenen alles door op basis van de dan geldige wet- en regelgeving. Zodat u altijd up-to-date blijft.
Wat krijg je niet?
- Commerciële aanbiedingen voor advies en/ of producten
Wat kost het voor de consument?
1e jaar: € 27,73 per maand (incl. BTW)
Volgend jaar: € 18,15 per maand (incl. BTW)
Hiermee heeft u al een goed inzicht in uw netto inkomen voor nu en later.
Heeft u hypotheeklasten en wilt u deze meenemen in dit inzicht? Dan zijn de kosten iets hoger door de extra werkzaamheden:
1e jaar: € 31,26 per maand (incl. BTW)
Volgend jaar: € 21,68 per maand (incl. BTW)
(inclusief jaarlijkse licenties, jaarlijkse updates en jaarlijks half uur tot 45 minuten telefonische uitleg door een van onze consultants)
Wat kost het voor de werkgever?
1e jaar: € 275,- per jaar (excl. BTW)
Volgend jaar: € 180,- per jaar (excl. BTW)
Heeft je medewerker hypotheeklasten en wil je dat deze meegenomen wordt in dit inzicht? Dan zijn de kosten iets hoger door de extra werkzaamheden:
1e jaar: € 310,- per jaar (excl. BTW)
Volgend jaar: € 215,- per jaar (excl. BTW)